Ein wenig überraschend ist vorgestern eine neue Single von Cigarettes After Sex erschienen. Genau ein Jahr nach dem fantastischen Debütalbum. Was wohl auch der Hintergedanke bei der Veröffentlichung war.

Crush wurde nämlich bereits vor drei Jahren aufgenommen. Auch hier gibt es die tröstenden Gitarren, die schlurfenden Bassläufe und die dezenten Synthies. Und wie immer: Romantik, Melancholie, Herzschmerz, Hoffnung.

Lyrics

I wanna line my walls with photographs you sent
Of you lying in your swimsuit on the bed
Can’t live without your love inside me now
I’ll find a way to slip into your skin somehow

I wanna fuck your love slow
Catch my heart, go swim
Feel your lips crush
Hold you here my loveliest friend

I love to watch you when you’re trying on your clothes
& now you’re all I think about when I’m alone
Can’t wait to feel your love inside me now
We’ll have a drink or two & we’ll go to your house…

Facebook

DEINE MEINUNG?

Please enter your comment!
Please enter your name here